SUP és UTAZÁS.

Kalanddal és életre szóló élményekkel töltjük meg a napjaidat és nem kizárt, hogy barátokra lelsz kiscsoportos túráinkon.
Exkluzív programszervezés belföldön és külföldön egyedülállóknak, baráti társaságoknak és cégeknek.
Szenvedélyünk a természet.

Keressük a kalandot és az aktív kikapcsolódást Magyarországon és az egész világon. Folyón, tavon, tengeren, óceánon, hegyen-völgyön, erdőben.
Olyan utazásokra specializálódtunk, ahol SUP mellett kerékpáros és gyalogtúrákat is teszünk, síelünk vagy hegyet mászunk, jógázunk, búvárkodunk, úszunk a boldogságban vagy egy kristálytiszta hegyi tóban, lehet, hogy jeep safarira megyünk de az is előfordul hogy csak lógatjuk a lábunkat egy függőágyból.

Hírlevelem, cikkek, érdekességek

Ne maradj le semmiről, rendszeresen küldeni fogok Neked szuper tartalmakat!

Köszönjük, hogy feliratkoztál, kérlek ellenőrizd az e-mail fiókodat és linkre kattintással erősítsd meg a feliratkozásod. Ritkán előfordulhat, hogy a spam fiókodban találod a visszaigazolást. Várunk vissza! SUPer napot kívánunk !

Utazásaink

Csatlakozz hozzánk, ha Te is nyitott szemmel járod a világot, szeretsz túrázni és olyan társaságra vágysz, ahol hasonló beállítottságú emberekkel találkozol akikkel együtt, életre szóló élményekben lesz részed.

Túráinkat Magyarország különböző tájegységeire szervezzük, mivel végtelen lehetőség van az itthoni csodahelyek felkutatására és a deszkáról, állva evezve egy új nézőpont, egy eddig elzárt világ tárul fel előttünk.

Egyedi szervezés

Szeretnétek egy különleges élménnyel búcsúztatni legjobb barátnőtöket? Érthető, hogy olyan lánybúcsút szeretnétek, ami kicsit más, mint a megszokott, különleges és egyedi, egyszeri és megismételhetetlen bulival szeretnétek a legjobb barátnőtöket/barátotokat szimbolikusan elbúcsúztatni.
A SUPos legény- vagy lánybúcsú aktív, vicces és még menő SUPos fotókat is készítünk rólatok, hogy örök emlék maradjon.
A baráti összejövetelek vitathatatlanul a legnépszerűbb helyszíne a Balaton, mi ebben is partnerek vagyunk, akár helyszínt is választhattok, de megbízhatsz helyismeretünkben, szívesen ajánlunk szebbnél szebb eldugott nádasokat, felfedezésre váró öblöket, ahol játékos feladatokkal garantáljuk, hogy senki ne ússza meg szárazon.

Rólam mondták

Pataky Szabolcs

Ha nem tudsz de szeretnél megtanulni azért, ha tudsz és szeretnél egy vagy több órát sup-ozni, vagy akár egész napokat akkor azért 🙂 Ha sokan jönnétek érdemes előtte egyeztetni. Kezdő és haladó sup-ok és sok személyes sup is van. (olyan amin többen elfértek) Csúcs!

Dobos Dominika

Szlovéniában és a Balatonon is számtalanszor eveztünk Edinával. Mindig jó kedvvel csatlakozunk hozzá, mert remek élményekkel gazdagodunk! Alig várom a következőt! ♥️